fredag den 30. juli 2010

Fredags musik.


Fredagens sang blev så Karen Elsons bedste sang (Efter min mening) ved navn "The ghost who walks". Den hedder det, fordi at som barn var hun så bleg at hun blev kaldt det. Prøv at google hende, hun er virkelig flot! Og så er hun gift med min yndling, Jack White.

TRANSLATION!!! This fridays song is by Karen Elson. It's called "The ghost who walks", because when she was a child, she were so pale, that people called her that. Try to google her, she's gorgeous! And then shes married to my favourite, Jack White.

torsdag den 29. juli 2010

Change.

Ja, så har jeg fået en tid hos frisøren imorgen, ved 12 tiden. Jeg glæder mig rigtig meget! Har brug for at lave noget nyt med mit hår. Jeg regner med at det skal være lidt som Eliza Cumming's hår på billedet. Jeg farver det nok også på et tidspunkt gråt, men venter lige lidt. Jeg poster et billede af det imorgen, hvis jeg ikke er ved at brække mig over det.

TRANSLATION!!! I'm going to the hair-dressertomorrow, and I think I want my hair a bit like Eliza Cumming's hair on the picture. I might dye it grey in the near future, but it's to expensive to get it dyed at det hair dresser! I'll post a picture of it tomorrow.


//Flora

søndag den 25. juli 2010

Metronomy - Trick or treatz

What I bought

1. Shoes from Ash
2. Shorts from topshop
3. T-shirt from urban outfitters
4. Faux leather sweatshirt from cos
5. Army shirt from topshop
6. Lipstick from MAC - "Creme de nude"
7. Nailpolish from essie - "Turqouise and caicos"
8. Snake ring from claire's
9. Bird ring from topshop
10: Shoes from underground originals









lørdag den 24. juli 2010

I'm back.

Så er jeg tilbage igen! Undskyld, men jeg er i sommerhus, og internettet er så usandsygeligt dårligt!
Men jeg er kommet hjem fra en super god tur til London. J
eg har fået shoppet rimelig meget, men har for en gang skyld ikke købt særlig meget tøj.

Jeg må dog sige at min familie og jeg begik den største fejl, ved at tage til Camden market!
Det var er gyseligt sted, med alt for mange mennesker, og råbene gade-sælgere.
Nogen kan måske se det fede i det, og jeg er ikke en af dem.
Dog så jeg en ret sej mand, som havde piercinger overalt på kroppen.
Han har mindst haft 200 i ansigtet. Og så gik han under det fantastiske navn ”Prince Albert”.
Hvis i vil se ham, så tag ned til den turistede ende af Camden River.

Hvis i planlægger en tur til London inden den 5. September, SKAL i tage på Martin Margiela udstillingen!
Det var den mest fantastiske ting jeg så på hele turen!
Den ligger ikke så langt fra London eye og Big Ben, så man kan jo slå de ting sammen til en dag.
Billeder af byen og mine nye køb kommer desværre først op på tirsdag-onsdag.
Jeg har mit kamera med i sommerhus, men ikke ledningen… hvor dum har man lov at være.

TRANSLATION!!! And I’m back from London now. It was a really succesfull trip.
I’ve been to Camden market, and that was a totally mistake! It was awful! Well, I did see a funny man, with piercings all over the body.
He go by the name of ”Prince Albert”. He's down by Camden river, if you would like to see him.
If you are planning a trip to London soon, visit the Martin Margiela exhibition.
One of the most amazing things I've ever seen in my life.

Pictures will come up soon.


//Flora

fredag den 9. juli 2010

Fredags musik.


Fredags sangen i denne uge er denne fantastiske sang, med en fed video! Jeg håber at i nyder den rigtig meget.

Senere idag tager jeg til London, og skal være der i en uge. I skal derfor ikke forvente så meget nyt på bloggen, før fredag i næste uge. Jeg glæder mig rigtig meget, og har en kæmpe lang liste med hvad jeg skal købe. Jeg viser jer det hele når jeg kommer hjem, og der kommer sikkert også en masse billeder bare af byen.

//Flora

søndag den 4. juli 2010

Old stuff.

Jeg sad lige og kiggede gamle billeder igennem på min computer. Det er sjovt at se hvad man har gemt gennem tiden. Jeg er især vild med den trøje Twiggy har på, på billede nr. 3. Jeg kan huske at de havde en i H&M for lidt tid siden... Det må jeg vidst hellere tjekke ud.

Ville bare lige dele det med jer.