lørdag den 24. juli 2010

I'm back.

Så er jeg tilbage igen! Undskyld, men jeg er i sommerhus, og internettet er så usandsygeligt dårligt!
Men jeg er kommet hjem fra en super god tur til London. J
eg har fået shoppet rimelig meget, men har for en gang skyld ikke købt særlig meget tøj.

Jeg må dog sige at min familie og jeg begik den største fejl, ved at tage til Camden market!
Det var er gyseligt sted, med alt for mange mennesker, og råbene gade-sælgere.
Nogen kan måske se det fede i det, og jeg er ikke en af dem.
Dog så jeg en ret sej mand, som havde piercinger overalt på kroppen.
Han har mindst haft 200 i ansigtet. Og så gik han under det fantastiske navn ”Prince Albert”.
Hvis i vil se ham, så tag ned til den turistede ende af Camden River.

Hvis i planlægger en tur til London inden den 5. September, SKAL i tage på Martin Margiela udstillingen!
Det var den mest fantastiske ting jeg så på hele turen!
Den ligger ikke så langt fra London eye og Big Ben, så man kan jo slå de ting sammen til en dag.
Billeder af byen og mine nye køb kommer desværre først op på tirsdag-onsdag.
Jeg har mit kamera med i sommerhus, men ikke ledningen… hvor dum har man lov at være.

TRANSLATION!!! And I’m back from London now. It was a really succesfull trip.
I’ve been to Camden market, and that was a totally mistake! It was awful! Well, I did see a funny man, with piercings all over the body.
He go by the name of ”Prince Albert”. He's down by Camden river, if you would like to see him.
If you are planning a trip to London soon, visit the Martin Margiela exhibition.
One of the most amazing things I've ever seen in my life.

Pictures will come up soon.


//Flora

Ingen kommentarer:

Send en kommentar