Viser opslag med etiketten Wish. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Wish. Vis alle opslag

torsdag den 1. juli 2010

Snake.

Altså, sådan en her er altså temmelig fed. Jeg aner ikke hvor man kan få en, men jeg vil da lede efter den når jeg skal til London, den 9. juli. Men dog ligner det lidt, at det er en stretch... nogen der ved noget om det?

Og billedet er fra denne fantastisk blog.

//Flora