Den her fantastiske sang har jeg valgt som "Fredagens sang", fordi jeg syntes at det er en sindsyg god sang (Sjovt nok) og at video'en også er ret så flot. Jeg håber at i nyder den!
Viser opslag med etiketten Musik. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Musik. Vis alle opslag
fredag den 2. juli 2010
torsdag den 1. juli 2010
Florence + Festival
Den som altid fantastiske Florence. Hun er simpelthen så lækker, og har en guddommelig stemme. Og sangen er der jo heller ikke noget i vejen med.
Jeg misunder alle jer bastards der ser hende på roskilde. Men alligevel ikke. Er nu meget glad for at jeg ikke skal ned til urin-skyen. Og sove i telt... Urgh, det værste jeg ved er telte og luftmadrasser.
Jeg syntes desværre også at Roskildes program i år er blevet meget mere poppet!
Men det er jo også selve stemningen der er fed, og så er der jo altid nogle fede.
Love to all the people in Roskilde!
//Flora
Abonner på:
Opslag (Atom)